|
|
|
Liz
Vlieger
Zelf heb ik geen ervaring met Aagjes Eden, maar ik heb wel regelmatig mindere dingen daarover gelezen. Zo zou het alleen om het geld draaien, worden al die babies met de hand opgevoed (wat nooit goed is in mijn ogen, of het moet niet anders kunnen) en wordt er weinig tijd aan de vogeltjes besteed. Ook zou ze makkelijk hele jonge aga's meegeven voor handopfok aan onervaren mensen.
Ik heb nu een nestje, maar ik woon ook helaas in België  |
Woensdag 16 Juli 2008 12:01 am |
|
|
|
|
Sarah
Moderator

quote:
Originally posted by ellenparrot
quote:
Originally posted by Sarah
Hahahahaha, wat komt er toch snel reactie als er "helaas" België wordt gezet. Hihihi, wou ook reageren, maar uiteraard om te lachen hé. Weet wel dat er niks tegen België is want heb hetzelfde met Nederland. Er zijn een aantal winkels waar ik eens naartoe zou willen maar om er dan eens ff meer dan 2 uur naartoe te rijden en heel zeker veel geld kwijt te zijn en dan nog eens terug zover te moeten rijden ja, dan zou ik ook zeggen: "helaas Nederland"
ja joh.. je moet er nix achter zoeken hoor
Absoluut niet, heb ik geen problemen mee hoor. Ik hou ook van Nederland, alleen spijtig dat het zooooo groot is
|
Woensdag 16 Juli 2008 8:11 am |
|
|
stephen
Vlieger
quote:
quote:
Originally posted by ellenparrot
quote:
Hahahahaha, wat komt er toch snel reactie als er "helaas" België wordt gezet. Hihihi, wou ook reageren, maar uiteraard om te lachen hé. Weet wel dat er niks tegen België is want heb hetzelfde met Nederland. Er zijn een aantal winkels waar ik eens naartoe zou willen maar om er dan eens ff meer dan 2 uur naartoe te rijden en heel zeker veel geld kwijt te zijn en dan nog eens terug zover te moeten rijden ja, dan zou ik ook zeggen: "helaas Nederland"
ja joh.. je moet er nix achter zoeken hoor
Absoluut niet, heb ik geen problemen mee hoor. Ik hou ook van Nederland, alleen spijtig dat het zooooo groot is
zooooo groot niet maar wel lang.
ik ben 9 uu onderweg geweest naar lorre en co (afslag gemist ) en ik zat met mijn vader in amsterdam, hier zou da niet erg zijn maar daar was het ver rijden maar ja we zijn of-topic he  |
Woensdag 16 Juli 2008 6:16 pm |
|
|
|
|
Linde
Vlieger
quote:
Originally posted by Liz
Zelf heb ik geen ervaring met Aagjes Eden, maar ik heb wel regelmatig mindere dingen daarover gelezen. Zo zou het alleen om het geld draaien, worden al die babies met de hand opgevoed (wat nooit goed is in mijn ogen, of het moet niet anders kunnen) en wordt er weinig tijd aan de vogeltjes besteed. Ook zou ze makkelijk hele jonge aga's meegeven voor handopfok aan onervaren mensen.
Ik heb nu een nestje, maar ik woon ook helaas in België
Okee, dat is wel minder! Dat laatste denk ik wel dat waar is, ze zei toen ook tegen mij dat handopfok helemaal niet moeilijk is, en dat ze het goed zou uitleggen en voordoen.
Het ziet er op de site allemaal wel goed uit, maar dat zegt niet alles natuurlijk. |
Woensdag 16 Juli 2008 7:37 pm |
|
|
esjo
Kamikaze piloot
Millie heeft ook een jong in het blok. Ik meen dat de ouders getest zijn. Ze is nu op vakantie geloof ik, maar mischien is dit wat voor je zus?  |
Woensdag 16 Juli 2008 9:30 pm |
|
|
|
|
Laura B
Moderator

ik had al gedacht dat Millie een berichtje zou achterlaten, maar nu weet ik waarom ze nog niet online geweest is! Maar het hoeft niet meteen, we zijn ons gewoon aan het orienteren......  |
Donderdag 17 Juli 2008 9:59 am |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Dinsdag 7 Oktober 2008 10:49 am
|
|
|
|
|