Hiep Hiep Hoera vandaag wordt ons Gizmootje 1 jaar
Vandaag precies 1 jaar geleden kroop ons Mo'tje uit zijn ei.
We hebben net weer even de cd rom met foto's bekeken. Wat was het toch een aandoenlijk gevalletje wat daar uit het ei kroop en wat een grote poten
Gisterenmiddag zijn de kids en ik nog druk aan het knutselen geweest voor een speelboom/speelmandje ('[t is een beetje een combinatie geworden) want de kids vonden dat Mo toch wel een kadootje moest krijgen natuurlijk. Grote verse wilgentak erin en Gizmo was de koning te rijk!
Jammer dat ik hier geen foto's mag zetten. Ik begreep dat het forum dan te langzaam zou worden dus ik moet me echt eens gaan verdiepen in het maken van een dagboek
Hai Gizmo!
Van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag..
Krijg je vanavond wat lekkers?
Vertel maar tegen je mama dat je wel links mag plaatsen, (De url knop zit naast de img knop) maar.. gebruikerspagina's/dagboekpagina's zijn natuurlijk helemaal top!
Namens Gizmo hartelijk dank en hij wil ook even doorgeven dat zijn mama net geploeterd heeft om ter ere van mijn verjaardag een homepage voor mij te maken
Het is nog niet helemaal zo als het moet worden maar dat moeten jullie haar maar vergeven. Ik hoop dat jullie het al een beetje leuk vinden.
Er is mij in ieder geval nog allerlei lekkers beloofd dus ik ben benieuwd
groetjes van een jarige Gizmo
Zondag 18 September 2005 1:29 pm
Fluffy Sue Site Admin
Ha ha ha Patricia! Heeft Gizmo zó zitten drammen dat je 'm maar een homepage voor z'n verjaardag hebt gegeven?
't Is wel echt een koninkje he?! Ik heb z'n foto's bekeken met z'n doosje spulletjes. Wat een goed idee, die pionnetjes! Ik ga mijn mens-erger-je-niet-bord van boven halen en de pionnetjes aan Flit geven! Thanks! Ha ha ha!
Met dat lekkers komt het vast goed..
(Ik hoop stiekem op meer foto's van Gizmo's verjaardag!)
enneuh..... dat van die grote poten is helemaal goed gekomen hè, je hebt schattige voetjes hoor
Zeg maar tegen je mama dat haar geploeter toch maar een hele mooie homepage heeft opgeleverd..... zo kunnen we je tenminste op de poot euhhh voet volgen.
Zondag 18 September 2005 8:21 pm
Patricia Kamikaze piloot
Ow dank je Jamy Hier noemen ze me soms nog steeds Gizmo met de grote poten
mn gezinnetje heeft nog een fotootje geupload met mijn feestmuts op!
Hahaa Die is leuk! Zo 1 heb ik ook ooit van Tommy gemaakt
Zondag 18 September 2005 9:01 pm
Patricia Kamikaze piloot
bedankt! Ik moet eerlijk zeggen dat de eer voor de "Gizmo met feestmuts" foto aan mijn dochter toekomt . Ze had met kerst ook een hele leuke gemaakt van Giz met een lief kerstmannenmutsje op.
Maandag 19 September 2005 9:19 pm
Marjet Ervaren vlieger
Wat een schattig ding'' ben je Gizmo!
Maandag 19 September 2005 9:35 pm
Marjet Ervaren vlieger
Wat een schattig 'ding' ben je Gizmo! (ding = vogeltje )
GIZMO VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.
Nog vele jaren toegewenst van Catootje hier.
Catootje heeft maar een extra nootje gegeten op de vrejaardag van Gizmo.
Maandag 19 September 2005 9:38 pm
Patricia Kamikaze piloot
Die catoo! die grijpt ook iedere gelegenheid aan om een extraatje te scoren geloof ik hè?
Maar het is haar van harte gegund hoor
en namens Gizmo allemaal bedankt en hij moet ook een beetje blozen om dat "lekkere ding"
Dinsdag 20 September 2005 4:27 pm
Fladder naar forum:
Tijden zijn in GMT + 1 uur. Het is nu Donderdag 20 November 2008 7:02 pm