München bezorgd om ontvoering papegaai

Vorige onderwerp | Volgende onderwerp >

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Papegaaien forum - Fluffies, hét papegaaienforum! Ook voor parkieten! > Actualiteiten & nieuws aangaande papegaaien

Auteur Onderwerp
Sue
Moderator
Moderator

München bezorgd om ontvoering papegaai  Reageer met quote  

MÜNCHEN - Inwoners van München zijn bezorgd over de ontvoering van de operaminnende papegaai Koko.

De 36-jarige vogel, die hun oren met zijn aria's uit opera's streelde, werd enkele dagen geleden uit een binnenplaats in de noordelijke wijk Schwabing weggenomen.

Onbekenden zouden de papegaai uit zijn kooi hebben gehaald, hem in een kist hebben gedaan en vervolgens met een auto zijn verdwenen.

Ook de SPD-burgemeester Christian Ude maakt zich zorgen om de vogel, die eens eigendom van een operazangeres was.

Hij heeft een bijzondere band met het dier. Toen Ude drie jaar geleden een wandeling maakte, maakte het dier hem uit voor 'klootzak'. Sindsdien ging de burgemeester vaker langs de papegaai ondanks de beledigingen die hem werden toegevoegd.

''Ik ken de motieven van deze mensen niet. Maar ik kan hen echt alleen maar oproepen het arme dier snel terug te geven'', zegt Ude in de krant tz.
Bericht Zondag 17 Mei 2009 8:48 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
esjo
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Wat een misselijke diefstal zeg.
Ik hoop dat ze hem weer kunnen achterhalen
Bericht Zondag 17 Mei 2009 9:01 am
 Gebruikers profiel bekijken Bekijk gebruikerspagina Bekijk dagboek Foto/film album bekijken Bekijk papegaai(en) 
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

wat een nare types..... Boksen ...wie doet nou zoiets??
Bericht Zondag 17 Mei 2009 11:24 am
Sarah
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Dit is toch niet te geloven zoiets, misselijk word ik hiervan Boksen Crying or Very sad
Bericht Zondag 17 Mei 2009 5:07 pm
Sue
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Jammer he, dit soort dingen? Sad
Bericht Maandag 18 Mei 2009 6:49 am
Laura B
Moderator
Moderator

Reageer met quote  

Nou echt....ik zou helemaal ziek zijn van verdriet en boosheid...moet er echt niet aan denken... Sad
Bericht Maandag 18 Mei 2009 11:50 am

Plaats Reactie  Plaats nieuw bericht
Fladder naar forum:
Ga naar:  

Tijden zijn in GMT + 1 uur.
Het is nu Woensdag 23 April 2014 10:58 am
  Berichten van afgelopen: